Thursday, January 10, 2013

Az ünnepek

gyorsan elteltek, először Magyarországon az én szüleimnél, aztán Marosvásárhelyen István családjánál.



A szilvesztert Parajdon töltöttük ugyanabban a vendégházban, ahol tavaly, de most kicsit többet sétáltunk a környező hegyekben. Gyönyörű vidék, a helyiek nem is tudják, milyen szép - gondolom, ha tudnák, akkor biztos jobban vigyáznának rá és nem szemetelnének annyit. Remek időt fogtunk ki, némi havat, hideget, de szikrázó napsütést.

















A szüleimnél is szép volt, ott "csak" a zúzmara borított be mindent.

 És aztán jó volt megint visszajönni Aalborgba, ahol már nemcsak én várom a tavaszt, de az az öt vödörnyi hagymás virág a kertben, amit nyáron szedtem fel akarva-akaratlanul, a kertet túrva, és késő ősszel erőltetett menetben szedtem szét és ültettem el.




 A helyzet tavalyhoz képest semmit nem változott, folyamatos lemaradásban vagyok, és még leszek is, amíg a szakdolgozat meg két munka köt le. De nem bánom, jól van ez így.

No comments: