Tuesday, December 18, 2012

Elkezdődött a Karácsony

Az adminisztratív munkát az Elektromos Rendszerek tanszékén leginkább itthonról végzem, mert nem kell hozzá más, mint egy számítógép és internet. Nagyritkán kell személyesen is megjelennem a tanszéken. Bár sok emberrel aktívan levelezek munkaügyben, csak néhányukkal találkoztam személyesen is. Egyikük a vezető titkárnő, aki múlt héten írt, hogy szeretne látni még Karácsony előtt pár perc erejéig. Sejtettem, hogy ajándék lesz, de egy doboz bonbonra gondoltam. Nagyon meglepődtem, amikor a kis csomagot kibontottam, a Skagen nem a legolcsóbb kategória karórában. De ami még ennél is többet ér: a titkárnő hangsúlyozta, hogy nagyon örülnek nekem és maximálisan elégedettek a munkámmal.

A másik meglepetés tegnap ért: ez volt az utolsó napja a szakmai gyakorlatomnak az Egyetem kiadójánál. Bár hivatalosan már múlt héten befejeződött, de a munka nem lett kevesebb, sőt: Karácsonyig még 8 (!) könyvet adunk ki. Mivel elég rugalmasak voltak velem az elmúlt 4 hónapban, abban maradtunk, hogy a tegnapi napot még gyakornokként töltöm, aztán a munkát hivatalosan januárban kezdem náluk. Én nem éreztem, hogy valami is véget érne. Meg aztán minden könyvet, amit megkívántam náluk, hazahozhattam - éltem is az ajánlattal -, és ez önmagában is nagy ajándék. De a főnököm és az asszisztens ki akarták fejezni, mennyire örültek nekem, ezért egy hatalmas ajándékcsomagot kaptam tőlük. Nem is bírtam volna hazahozni, ezért a főnök ma elhozta nekem haza személyesen kocsival. Teljesen meg vagyok hatva.

No comments: