Sunday, February 24, 2013

Február

Már unom a telet. Sokat fényképeztem kint a környéken, a kertben és a házból kifelé is. A végén már főleg csak bentről. Sok olyan reggel volt, hogy ujjnyi hó borította a járdát, ami napközben ugyan elolvadt, de másnap reggelre ugyanannyi esett megint. És voltak olyan reggelek is, hogy komoly mennyiségű hó esett. Ilyenkor örültem, ha nem kellett aznap sehová sem mennem, vagy bosszankodtam, mert biciklizni nem mindig lehetett.

 
 
Mostanra megelégeltem, és már nem tudok örülni a hónak. A tavaszra koncentrálok, már el is vetettem kis cserepekbe a paprika-, paradicsom-, padlizsán- és zellermagokat. Az ablakpárkányra tettem, naponta többször is megvizsgálom őket, alig várom, hogy kikeljenek, és hogy kipalántázhassam majd őket a szabadföldbe vagy nagy cserépbe a télikertbe. Tulajdonképpen már a termést is magam elé képzelem, ahogy lazán szakítunk párat a vacsorához a paradicsomtól roskadozó bokrokról, vagy kirántok egy gyerekfej méretű zellert a földből és napokra elegendő zellerkrémlevest főzök belőle...
Ma reggel megint havazott. De aztán délután kisütött a Nap, és egészen tavaszi hangulatba kerültem.



No comments: