Saturday, July 19, 2008

Vasárnap / Sunday




Már csak egyet kell aludni, és végre elérkezik a várva várt esemény: Tristan keresztelôje! Tristan Ane és Zsolt, aalborgi barátaim (de nyugodtan mondhatom: aalborgi családom) 7 hónapos kisfia. Dániában a keresztelô körül nagy a felhajtás, de hogy pontosan milyen és mekkora, az csak holnap derül ki, mert Dániában sohasem voltam még keresztelôn. Mondjuk máshol se, még a sajátomon se, merthogy nem vagyok megkeresztelve. Hát, kíváncsi vagyok.
Ez itt a meghívó. A tervezôje egy kiváló grafikus...

One more day and it's the day of a big happening: Tristan's baptizing! Tristan is Ane's and Zsolt's 7 months old son. They are my friends (and I think I can say: my family) here, in Aalborg. A baptizing is a big thing in Denmark but I don't know exactly how it is because I've never seen any, not even mine since I'm not baptised. So, I'm really looking forward to it.
This is the invitation made by an excellent designer...

8 comments:

Szilvia said...

Haha! Gondolom te csináltad a meghívót?! Nem? Nagyon szép! Ja, és jó látni Zsoltékat is, meg a cuki bébit ilyen messziről! Sok sikert a bloghoz!!!

Szilvia said...

ja, és nem Irene férje van az egyik képen a babával?

Orsi said...

Köszi, hát persze, hogy én csináltam, ki más! :-)
(Örülök, hogy máris van hozzászólás!)

Orsi said...

De, beszéltünk is kicsit rólad, mert rögtön azt kérdezték, ismerlek-e, amikor kiderült, hogy monori vagyok. :-)

Anonymous said...

Szeretem az ilyen meghívókat. Egyszerű és nagyon ötletes. Humoros, érzelmes - na tessék, már meg is hatódtam :)

Orsi said...

Jocó, most én is meghatódtam. Tehát ha bókra vágyom, csak be kell raknom valamelyik munkámat a blogomba...

bea said...

egésze pontosan ahogy Jocó mondja. kiváló darab. ránéztem, és rögtön tudtam is, hogy te csináltad :) annyira te vagy :)

Orsi said...

Köszi! :-)