Wednesday, July 27, 2011

Mégis

Legutóbb a mostoha, nyárinak nem nagyon nevezhető időjárásra panaszkodtam. Úgy látszik, nem hiába, mert ma délután kisütött a Nap. Siettem is haza a munkából, ahogy csak tudtam, és bár otthon (azaz Istvánnál) is akad rengeteg tennivalóm, mégsem csináltam semmit, csak bedobtam a vacsorát a sütőbe, és már költöztem is ki a napsütötte erkélyre bikiniben. A vacsorát is ott ettük meg, és még látogatónk is volt egy mosolygó szitakötő személyében. Banális? Lehet, hogy máshol az, de itt, Aalborgban, 2011 nyarán ritkaságszámba megy az ilyen langyos este.

Vacsora után sétáltunk egy kicsit a Limfjord partján. Szemmel láthatóan a fél város kivonult, hogy magába szippantsa a D vitamint. Csak úgy hemzsegtek az emberek, és minden talpalatnyi zöldet birtokba vettek.


A szabadtéri uszoda is elkészült, amely tulajdonképp a Limfjord vizéből lett leválasztva egy elegáns hajóorr alakú emelvénnyel. Senki nem volt a vízben, mert este 6 után bezárnak, de viking virtus ide, nyári szünidő oda, én kétlem, hogy 6 előtt sokan lettek volna.

Állítólag holnap is sütni fog a Nap. Sosem örültem még ennyire neki.

No comments: