Sunday, June 14, 2009

No more English

Amikor elkezdtem a blogírást, elsődleges célom az volt, hogy ne kelljen minden kedves barátnak, ismerősnek külön e-mailben megírnom, mi van velem, hanem mindenki, aki kíváncsi rám, egyetlen kattintással követhesse a kalandjaimat attól függetlenül, hogy ért-e magyarul, vagy nem. Persze egy percig sem gondoltam, hogy ezzel kiiktatom a privát levelezést. Vannak például, akik sosem hagynak itt kommentet, hanem e-mailben írják meg a véleményüket, én meg minden e-mailre válaszolok, és ez rendben is van.
De a számlálóm azt mutatja, hogy az olvasóim többsége magyar. Valahogy a külföldi barátokat nem sikerült rászoktatni a blogomra, ők továbbra is kizárólag az e-mailes kapcsolatot preferálják (vagy a Facebook-ot, amit meg én nem szeretek nagyon, dehát Dániában élek, úgyhogy kénytelen vagyok ott is jelen lenni).
Másrészt az angol szöveg írásával szerettem volna szinten tartani kicsit az angolomat, de be kell látnom, hogy nem megy. Visszaolvasva a korábbi bejegyzéseimet kínosan sok hibát ejtek, és ha úgyse olvassa senki, akkor kár is erőltetni.
Tehát mostantól magyarul folytatódik a blog. I hope you don't mind.

No comments: