Thursday, April 16, 2009

Újra itt / Back

Kedd éjjel visszajöttem Londonból, ahol 8 napig a hugomnál vendégeskedtem. Nagyon rámfért ez a kis kiruccanás, miután leadtam a vizsgafeladatomat. Elhatároztam, hogy a szóbelire megint nem fogok sokat készülni, hagyom kicsit lazára és improvizálósra a dolgot, így egyetlen napom, a tegnapi volt, hogy felkészüljek rá. Na persze nem készültem sokat, inkább a kertemben gyönyörködtem, ami kizöldült-kivirágzott egy hét alatt. Meg délután elmentem a nyelviskolába, ami nemcsak azért volt jó, hogy halljak egy kis dánt, mielőtt ma nekem is meg kell szólalnom a vizsgán, de van ott pár kedves csoporttársam, akikkel mindig szívesen találkozom.
Ma reggel aztán megvolt a szóbeli, ami annyira szóbeli volt, hogy még azt is mesélnem kellett, amit eredetileg mutatni akartam, mivel a suli printere nem működött, és nem tudtam kinyomtatni a fantasztikus extrákat, amikkel készültem. De jól sült el a dolog, 12-est kaptam (ez a legjobb jegy itt). Most lazíthatok jövő hétfőig, mikoris megkezdődik a záróvizsga, ami majdnem 2 hónapig tart, és ezzel vége is a sulinak. Tehát gyorsan ki kell találni, mi lesz velem utána.
De előtte még írok kicsit arról, milyen volt London... hamarosan.


The day before yesterday I came back from London where I visited my sister. I badly needed this small holiday after handing in my exam project. I decided not to worry too much about the oral part of it, but to improvise a bit. So I had only one day - yesterday - to prepare for it. Of course I didn't really do so, rather enjoyed my garden which had turned to green. I also visited the language school to hear some Danish before I have to use it on my exam. And there are also some nice classmates to meet week by week.
So today I had the oral exam which was really oral since I had to describe even things I wanted to show. But the school's printer didn't work this morning, so I couldn't print the extra things I wanted to present. But it went well anyway, I got 12 (the best grade). Now I can relax until next Monday when our final exam is starting. It is going to last for 2 months and then my education in this school is over. So I have to find out what to do after it.
But before that I will write a bit about how London was... soon.

2 comments:

joco78 said...

Most akkor Seven Sisters vagy Two Sisters? Kár, hogy nem adtál címet a képnek. :)

Orsi said...

Ha jól számolom, akkor Nine. Már csak te hiányoztál.;)