Wednesday, May 12, 2010

Az milyen már,

hogy ma, május 12-én még mindig be kell kapcsolnom a fűtést a lakásban, ha nem akarok megfagyni?
A múlt hétvégén 15 fokig is felszökött a hőmérő higanyszála, és volt olyan, hogy a Nap is kisütött. Le is vetkőztem a hétvégén lengére és kifeküdtem a szabad ég alá, hogy kapjon egy kis színt penészvirág testem. Le is pirultam, ahogy kell. Meg jól be is náthásodtam persze.

Most meg már a Nap se süt, a szél is fúj, sötét hasú felhők jönnek-mennek undok esővel, és alaposan lehűlt az idő. Ma délben 7 fok volt odakint.
Az üzletek tele vannak izgalmas nyári ruhákkal, de én maradok a realitás talaján. Pár napja vettem egy szél- és esőálló kapucnis softshell dzsekit (jócskán leértékelve egy sport outlet áruházban), aminek igen nagy hasznát látom azóta is.

1 comment:

Laura said...

Borzalmas az idei tavasz mindenhol sajnos...reméljük legalább nyár lesz normális..