Wednesday, May 26, 2010

Pünkösd

A háromnapos ünnepből két nap egészen használható volt, eleinte legalábbis napsütéssel, meg olyan meleggel, hogy rövidujjúra lehetett vetkőzni. És persze rengeteg sárgával, köszönhetően a virágzó pitypang- és repcemezőknek. Sok közepes fotó született, mert kicsit béna vagyok még ezzel az új fényképezőgépemmel, de a téma annyira fotogén, hogy egyszerűen nem lehet rossz képet csinálni.




Repceföldek


Égig ér a pitypang


Vidéken jó gyereknek lenni


Klaas és a kutyája, Loca


Klaas és én


Szarvasvadászat






Ebeltoft strandja

5 comments:

Unknown said...

Gyönyörű fényképek! Errefelé is nagyon szépen virágzik a repce - annyira, hogy minden délutánra teljesen besárgul a bicajom ;)

Laura said...

Nagyon jok a kepek Orsi!!

Orsi said...

Beatbull: az hagyján, hogy besárgul az ember, de majdnem meg is vakul. Legközelebb repcefotózáshoz viszek heggesztőszemüveget is. Amúgy nincs véletlenül repcevirágos recepted? Valami könnyű desszert, esetleg repcepollen-kaviár...? ;)

Laura, köszi, én meg várom a jó kis monori fotók megjelenését a te blogodon!

Unknown said...

Annyira azért nem vakít a repce, hogy heggesztőszemüveg kellene hozzá ;) Nincs még receptem így repceporra, bár a begyűjtés lehet tényleg nem lenne túl komplikált jelenleg.

Szilvia said...

Nagyon szép képek. Már rég nem jártam erre, de most is, mint mindig érdemes volt. Keep up the good work!