Sunday, July 11, 2010

Nibe

volt a csúcspontja a tegnapi biciklizésemnek - természetesen a tenger miatt. De hogy ne legyen unalmas, jó nagy kerülővel mentem egy olyan útvonalat választva, amerre korábban még nem jártam: Svenstrup-Guldbæk-Estrup, Øster Hornum-Vokslev-Nibe. Itt pihenő, majd a már jól ismert Sønderholm-Frejlev-Skalborg vonalon haza Aalborg-ig.

A sárga repce- és a piros pipacsmezők után most a búzavirág van soron.

Vicces figura postaláda helyett egy tanya mellett.

Az úton egyszercsak furcsán pattogott aszfalt a kerekek alatt. Megálltam, hogy megnézzem, mi az: a melegtől bugyborékolt az aszfalt, azokat pattintottam szét menet közben. De ha elég nagyra nőnek, szétpattannak maguktól is. A képen 3 buborék különböző növekedési stádiumban.



Nem sok biciklis volt úton a nagy melegben. Ő is inkább az árnyékba húzódott a falu széli tóparton.

Utálom azokat a képeket, ahol nem vízszintes a horizont, de itt most kivételesen elfogadom.

Ez a fjord partja Nibé-ben. Most volt nálam csoki, és az algaszagú levegőből jó mélyeket szippantva nagyon jól esett. Tőlem nem messze egy pasas pipázgatott, és közben furcsán méregetett, nem értem miért. Kinek a pipa, kinek a csoki, nem?

Ez a túra végül 50 kilométeresre sikerült, de nem éreztem annyinak. Legközelebb talán egy hosszabba is belevághatok.

4 comments:

Laura said...

Orsi, ezt olvasva mar egyenesen kedvem tamadt veled tartani, de hat sajnos nem lehet, tul messze vagyok...(bocsi h meeg nem irtam a leveledre, hamarosan irok!)

Gyula said...

Újabb szép biciklitúra,szép képekkel.Az embernek tényleg megjön a kedve a túrázáshoz,és fényképezéshez.:)Viszont ilyen melegben tényleg duplán megerőltető lehet.De a képek láttán mindenképpen megéri.:)

Orsi said...

Laura, ha nem tévedek, most Torontó környékén se túl mostoha az időjárás. Nosza, ki a szabadba, biciklivel vagy anélkül... de mindenképp fényképezőgéppel, hogy aztán a blogodon...! ,-)

Gyula, nem volt megerőltető. Sőt, ha meleg van, még gyorsabban tekerek, hogy legalább a menetszél hűtsön.

Laura said...

Szia Orsi, igen, most jo az ido, de en nem vagyok szabad szingli, szoval mashoz is vagyok kotve, es nem mindig tudok akkor termeszetjarni, amikor akarok...(Ettol fuggetlenul nem akarom a szingli eletet dicserni, de ime egy elonye!) Levelirassal es bloggal el vagyok maradva, de ha felnezel, hamarosan lesz frissites...