Sunday, September 7, 2008

Shopping

Minden rosszban van valami jó. A júniusi vizsgám elég rosszul sikerült, és most nem a jegyre gondolok, ami kb. egy közepes volt, hanem a csoportmunkára. Két dán lánnyal dolgoztam együtt, egy cipőbolt arculatát terveztük újra, ami lehetett volna csupa élvezet. De sajnos sosem értettünk egyet, a végén már csak azt vártam, hogy túllegyek rajta. Viszont a cipőbolt tulajdonosa nemrég üzent, hogy mindhárman kaptunk tőle 500 koronát, amit levásárolhatunk a boltjában. Nosza, szombat reggel, ahogy igazi nőhöz illik, bebillegtem a belvárosba, végignéztem az összes kirakatot, majd bementem ebbe a cipőboltba is, és első látásra beleszerettem egy párba. Utolsó pár, leértékelt darab, 800 helyett csak 400 korona, és úgy simul a lábamra, mintha ráöntötték volna. Az eladó csinos táskába rakta nekem, és itthon kibontva még nagyobb volt az örömöm, mert komplett csomagot kaptam: egy szép dobozt, egy tornazsákot, a márka nyári kollekcióját bemutató kis katalógust, és egy apró füzetkét, ami segít még jobban azonosulni az életérzéssel, amit egy pár El Naturalista cipő nyújt. Plusz egy teafiltert, természetesen a cég saját logójával, borsmentás zöld tea, mi más is illene ilyen arculathoz. Ezentúl csak ebben a cipőben akarok járni, és csak ilyen márkájú cipőket akarok vásárolni. És ami a legjobb, hogy még mindig van 100 korona, amit elköltehek a boltban...
Más. Az Arnold Busck könyvesbolt mellett nehéz úgy elmenni, hogy nem néz be az ember. De most igazán érdemes volt: a bolt melletti árkádok alatt rengeteg papírdobozban álltak ömlesztve a könyvek, mindegyik 70% kedvezménnyel kapható. Vettem egy ételcsomagolás-dizájnról szóló gyönyörű darabot, melynek eredeti ára 398 kr, amiről egyszer már leértékelték 100 koronára, de most megkaptam 30-ért. Teljesen kész vagyok...

Bad things might turn to good. My last exam in June was a disaster and I don't mean the grade. It was a group work together with two Danish girls, we redesigned the visual identity of a shoe shop, so it could have been a pure pleasure. But unfortunately we never agreed, in the end I hardly could wait 'till the end of it. But the owner of the shop has recently sent a message for us that all three of us can spend 500 DK in her shop for free. Yesterday was a Saturday and I went to downtown as real ladies do. I checked all the shop windows and ended up in this shoe shop. I falled in love for first sight with a pair which was the last one of this model, instead of 800 DK costed only 400 DK and fit perfectly to me. When I opened the bag at home I became even happier because I got a whole set: a nice box, a light back sack, a catalog about the brand's Summer collection, a small booklet which helps to identify myself with El Naturalista. Plus a piece of tea filter with all the Naturalista's visual elements, and it's green tea with peppermint taste, what else. From now I only want to wear this pair of shoes and I only want to buy this brand. And the best thing is that I still have 100 DK I can spend in the shop...
One more thing. It's hard not stop by Arnold Busck's bookshop once I walk around downtown. But now it was worth for it: next to the shop in the street there were paper boxes filled up with all kind of books, all of them on 70% sale. I bought a wonderful book on food package design which originally costed 498 DK, but once it was already on sale for 100 DK. Now I got it for 30 DK, so I'm out of my mind...





1 comment:

bea said...

:) cool. a cipo is meg a konyv is :) mazeltov, meg ilyenek.